Wednesday, December 24, 2008

恭祝圣诞节快乐!

这是时代广场的圣诞树,三楼高哦

O Holy Night

O holy night! The stars are brightly shining,
It is the night of our dear Saviour's birth.
Long lay the world in sin and error pining,
'Til He appear'd and the soul felt its worth.
A thrill of hope the weary world rejoices,
For yonder breaks a new and glorious morn.
Fall on your knees! O, hear the angels' voices!
O night divine, O night when Christ was born;
O night divine, O night, O night Divine.


圣诞节快乐.
大家在平安夜还好吗?
我在平安夜并没有庆祝.
只是在家和姐姐看'法政先锋'
呵呵...

今天圣诞节.
早上早早去教会.
在那里很开心.
唱了很多圣诞歌.
例如:<<听啊天使高声唱>>,<<天使歌唱在高天>>,<<普世欢腾>>,<<哦,圣善夜>>还有其他等等.
另外,华文部还有唱:<<温馨的圣诞节>>...
过后英文部也时常了很多歌.
之后牧师才讲道.

散会过后,
爸爸带我们去'尖东'吃午餐.
谢谢爸爸!!

今年的圣诞节我的家多了一样东西.
就是4尺高的圣诞树.
谢谢妈妈买的礼物.



我明白圣诞节的意义是什么,
是欢庆主耶稣的诞生.
这是上帝赐给我们最好的礼物.
而今年我也有礼物送给上帝.
就是抢救灵魂.

**************************************

第二本小说写了第一章.
请继续给我鼓励.
最后在祝大家有个温馨的圣诞节!

*************************************

此部落格会在一月四号更改背景.
谢谢.

No comments: